Tuesday, 18 November 2014

SENARAI BAYARAN PAMPASAN DITERIMA KAKITANGAN KHALID IBRAHIM

1. Berikut maklumat yang kami terima berhubung bayaran pampasan terhadap 8 orang kakitangan bekas MB Selangor yang berhenti secara sukarela.

2. Sejumlah melebihi RM 2 juta wang Selangor telah dikeluarkan untuk bayaran pampasan yang tidak masuk akal.

3. Mereka semua menerima 30 % dari gaji bulanan yang dikali dengan bulan perkhidmatan.


3.1) RAHIMAH BINTI KAMARUDDIN 
PEGAWAI KOORDINASI MB SELANGOR

GAJI BULANAN RM 11, 000 X  67 BULAN . TERIMA PAMPASAN - RM 221,100


3.2) FAEKAH BINTI HUSIN 
KETUA PEGAWAI EKSEKUTIF MBI

GAJI BULANAN RM 39,000 X 50 BULAN. TERIMA PAMPASAN - RM 585,000. 


3.3) ARFA'EZA BINTI ABD AZIZ
SETIAUSAHA AKHBAR MB

GAJI BULANAN RM 18,000 X 77 BULAN. TERIMA PAMPASAN - RM 415,800


3.4) ROHANI BINTI DATUK TALIB
KETUA PEGAWAI OPERASI MBI

GAJI BULANAN RM 24,000 X 65 BULAN. TERIMA PAMPASAN RM 475,200


3.5) MUSTAFA TALIB
SETIAUSAHA POLITIK MB

GAJI BULANAN RM 10,000 X 78 BULAN . TERIMA PAMPASAN RM 234,000


3.6) DR SULAIMAN MASRI
PEGAWAI KHAS KOMUNIKASI

GAJI BULANAN RM 8000 X 65 BULAN . TERIMA PAMPASAN RM 156,000


3.7) ABDUL HALIM MOHD YUSOF
PENGURUS PENYELIDIKAN EKONOMI

GAJI BULANAN RM 10,000 X 50 BULAN. TERIMA PAMPASAN RM 150,000


3.8) TUAN NAZURI ISMAIL
PEGAWAI AKHBAR

GAJI BULANAN RM 6000 X 55 BULAN.TERIMA PAMPASAN RM 97,200.


4. Mengikut penghantar emel kepada kami,mereka tidak layak menerima bayaran pampasan tersebut.Mereka kakitangan kontrak. Mereka yang memilih untuk berhenti kerja.Bukan diberhentikan. Sekiranya mereka layak sekali pun bayaran 30 % daripada gaji bulanan terlalu tinggi.

5. Penyelewengan telah berlaku.Mohon SPRM siasat perkara ini.

11 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Macai2 PKR, Tlg cerita sikit apa ni?? Kalau macai2 yg bwh dpt gaji puluh ribu, penasihat ekonomi Selangor takkan gaji RM1 kot?? Hidup2 kena tipu

    ReplyDelete
  3. PATUTLAH SELANGOR LANGSUNG TAKDE APA2 PROJEK YG DIBANGUNKAN SEBAB DUIT SEMUA HBS BAYAR KAT 8 EKOR TU. CUBALAH KALAU UMNO YG BUAT GITU TENTU KECOH SATU DUNIA PUNYA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau UMNO yang buat Dewan Parlimen mesti bergegar punya. Lebih-lebih lagi mamak kutty dari Sepang.

      Delete
  4. tak der apa2 projek..????? yg tu menipu namanya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak kisah lah ada atau tak ada projek, soalan pokok sekarang RM2 juta sudah lesap. Maknanya gaji Anwar sebagai Punaisihat ekonomi Selangor RM15juta sebulan seperti yang didedahkan oleh Faekah kemungkinan betul la..

      Delete
    2. Kalau macam tu PR ni sama saja dimana saja.Di Penang Lim Guan Eng bayar RM15ribu sebulan pada Mat Sabun untuk jadi kuda, kemudian PAS angkat Cina ni jadi Khalifah. berapa ramai lagi yang mendapat gaji imbuhan beribu-ribu sebulan kita tak tahu. contohnya Zaman BN KM hanya ada 15 orang pembantu tetapi Lim Guan Eng ada 60 orang pembantu dalam pejabatnya. inilah yang dinamakan C.A..T. (Cina Angkat Taik)

      Delete
    3. Klu umno istilahnya rasuah tp klu pr istilah dlunak jd pampasan. Pampasan rasuah utk mnyumbat mulut2 spy x kluar bunyi busuk mcm faekah mdakwa anuwar terima elaun bjumlah rm15 juta..kan dh senyap skrg takde bunyi... Volume yg dkuatkn ialah rosmah bnhk belanja..pnyokong pr suka dperbodohkn ahli politik dewaan mrk

      Delete
  5. 1. SIAPA ARAHKAN SIRUL UNTUK BUNUH ALTANTUYA?
    2. MANA WANG RM45 BILLION 1MDB PERGI?
    3. APA JADI DENGAN PENUMPANG DAN ANAK KAPAL MH370?
    4. MENGAPA MH17 DITEMBAK JATUH?
    5. SIAPA PEREMPUAN DALAM HELIKOPTER YANG TERHEMPAS ITU?

    ReplyDelete
  6. Toyo Jawa bapak segala rasuah kat Selangor apa hal?
    Takkan berlakun satu babak je. Berapa banyak lagi duit rakyat dia sapu, jangan buat diam saja.
    Mengapa tak sebok suruh bongkar lagi.

    ReplyDelete